Instrucțiuni pentru imprimarea țintelor

Pentru formatul standard A4: La printare veti intra in meniul corespunzator si veti alege File / Page Setup , bifand optiunea "Portrait", astfel ca imaginea sa fie tiparita "in picioare".
Treceti apoi la optiunea "Margins (millimeters)" si inlocuiti setarile implicite cu "ZERO", in asa fel incat pagina sa aiba marginile stabilite de noi in imagini, fara alte adaosuri.... Bifati "Centering" inclusiv la optiunile orizontal si vertical, apoi bifati "Fit to 1 by 1 page".

Ruger Mk1 Pistol - Review and Shooting Test

vineri, 2 septembrie 2011

Ruger MK1 ASG Standard air pistol. 2,1 Joule and 135-140 m/s (aprox. 450-480 fps) MAXIM. Precise, accurate and reliable..... Enjoy!
Il puteti achizitiona la un pret bun de la "Airsoft Bucuresti":
Pe siteul producatorului ASG este trecuta puterea replicii asa cum vine acesta "standard": 1,3 Joules.
De asemenea, pistolul poate fi gasit la un pret asemanator si pe alte siteuri de profil.

Are rost sa continuam cu explicatii despre acest pistol? Pe toate forumurile si pe toate siteurile gasiti doar treceri in revista favorabile. Este o replica foarte rezistenta la uzura, puternica si precisa. In plus este si un pistol ieftin in comparatie cu alte replici airsoft. Personal am mai multe astfel de exemplare. Cel mai vechi are deja trei ani si cred ca am tras cu el mult peste zece mii de bile! Este la fel de puternic, fiabil si precis ca in prima zi. 

Usoara uzura a hammerului (cine a desfacut pistolul stie despre ce vorbesc) se compenseaza printr-un adaos dintr-un tub foarte subtire de plastic (vom mai vorbi despre asta) iar pierderea de putere se elimina prin lungirea usoara a arcului piesei din manerul pistolului. De asemenea se poate face si un upgrade de putere in acest fel (gasiti pe blog si pe net destule despre asta).
Imaginea alaturata dovedeste ca si dupa cativa ani de folosire intensiva Ruger MK1 isi pastreaza caracteristicile, dezvoltand 1,76 Jouli  si 435 FPS (133 m/s) la o temperatura ambientala normala.



La finalul scurtei noastre prezentari postam cateva imagini cu rezultatele obtinute cu acest pistol, folosind gaz Walther si bile de 0,36 grame. Dupa cum se observa precizia este foarte buna pentru un pistol tip airsoft, chiar facand comparatia cu  pistoale cu aer comprimat obisnuite (Gamo P-900 si Baikal MP 53-M):

















28 comentarii

Airgun.ro spunea...

cu gaz Abbey Brut Sniper ajunge si la 500 fps! click pe link pt gaz la numai 50 lei flacon 700 ml!

16 septembrie 2012 la 07:34
Anonim spunea...

Ruger MK1 pistol AIRSOFT are constant o putere de peste 2 jouli la temperatura camerei sau peste. E o adevarata arma cu aer comprimat! Daca ne gandim ca un pistol real cu aer comprimat (spring) calibrul 4,5 mm marca GAMO P 800 sau P-900 scoate tot 2 jouli tragand cu bb metalice de 0,35 grame sau cu alice tot de 4,5 mm dar cu greutatea de 0,49 grame! MK 1 e super!

30 decembrie 2012 la 08:51
Anonim spunea...

Am pistolul de o luna, timp in care am tras cu el peste 3000de bile. Foarte fiabil si puternic. De la 10m,sparge lejer sticle de bere si borcane cu bile de sticla de 0.28g. De la 5 m gaureste doze de cola chiar si cu bile de plastic de 0.20. Pot fi utilizate chiar si bile de 0,43g. Pe distante mici au un efect devastator, iar acuratetea creste simtitor. Are tendinta de a arunca bila in sus asa ca eu il folosesc cu hop-up la minim. Folositi bile de la 0,28g in sus daca vreti acuratete. Oricum distanta la care isi face treaba este de max 10 m, pe urma nu mai aveti controla supra acuratetii.

17 martie 2013 la 13:44
Anonim spunea...

Am testat pistolul si cu red gas si are o putere exceptionala. Poate fi folosit acest gaz pt caare toate componentele interne metalice si face fata. Totusi e bine sa il folositi alternativ cu green gas pt ca acesta din urma are si ceva silicon in el care mentine valvele

17 martie 2013 la 13:50
Anonim spunea...

e un pistol bun si ieftin. adevaratele lui performante se vad cu bile de la 0,36 grame in sus. bilele vor zbura mai incet (100-105 m/s) dar precizia va fi foarte buna. rasuciti hop-up la minim si folositi pistolul cu bile grele la tinta pt pistol 10 metri si o sa vedeti ce precis este. folositi un gaz puternic de preferat Walther.

11 august 2013 la 21:54
Anonim spunea...

bun acum poate reusiti sa imi si spuneti cum il aduceti in 2jouli sau peste....cu ce gaz,ce bile folositi....si cum as putea sa masor cat duce al meu..cu cronograful saracului e aiure pentru ca dozele de energizant,fanta,pepsi,cola sau mai stiu eu ce au grosimi diferite.As vrea sa ii imping limitele la mazim..ma ajuta careva?

3 octombrie 2013 la 18:13
Anonim spunea...

Pistolul are deja 2 jouli daca folosim un gaz puternic gen Walther sau Abbey Predator. In plus, trebuie sa fie cald afara sau in camera in care tragem. Ideal este ca temperatura sa fie peste + 25 grade. La peste +35 (daca tinem incarcatorul la soare vara) trece chiar de 2,3 Jouli. Pentru cronograful saracului folosim numai doze de Cola sau Sprite care sunt standard si doar bile de 0,20. Cand tragem la tinta folosim de preferat bile de 0,36 grame pentru o buna precizie, dar desurubam hop-upul la maxim FARA INSA SA-L SCOATEM DIN LOCASUL SAU! Pe net exista tutoriale in care se arata cum ii putem creste puterea. Dar nercesita finete de ceasornicar..... se mai pune o biluta de otel cal 4,5 mm langa cea existenta si aflata in mecanismul cu arc din parghia aia pe care o demontam prima cand dezasamblam pistolul.

4 octombrie 2013 la 01:16
Anonim spunea...

Ok mersi de sfaturi chiar au fost folositoare. Oricum mi-am comandat niste ulei siliconic sa-l ung bine,din acela Power Booster de la Cybergun si bile de sticla de 0,28g. Am inteles ca au cea mai buna forta de impact chiar peste bilele de plastic fie ele si de 0,43g. Mersi inca odata!

7 octombrie 2013 la 14:49
Anonim spunea...

Atentie la cum ungem replicile! excesul de ulei pe teava dauneaza preciziei in ceea ce priveste primele 2-3 incarcatoare trase dupa o ungere excesiva, pana se elimina surplusul. cand apare fenomenul asta sa nu ne grabim sa umblam la hop-up sau alte reglaje ci sa asteptam eliminarea uleiului in exces si apoi precizia va reveni la normal.

7 octombrie 2013 la 22:55
Anonim spunea...

Sfaturi Urgent!!1 PLS!! Mi-a aparut o problema am comandat un spray cu silicon de la cybergun si am desfacut Ruger-ul MK1 si i-am dat cu spray prin toate colturile..nah sa aiba din belsug....dupa aceea l-am montat la loc, am tras vre-o 3 incarcatoare de bile si culmea...a inceput sa mearga tragaciul cam de 2 ori mai greu la tragere...ca sa nu mai vorbim ca mai ramane si intepenit in spate dupa ce trag si tre sa il imping cu degetul inapoi la pozitia intiala...ce e de facut?? Sper sa nu il fi stricat :(

10 octombrie 2013 la 15:59
Anonim spunea...

Hmmmm! il desfaci la loc si incerci sa pozitionezi toate piesele asa cum erau initial. Daca ai scos si teava interna cand l-ai desfacut, vezi ca pozitia sa fie cea corecta, adica cu hop-upul in sus!
Uite aici un tutorial despre dezasamblare:
http://www.youtube.com/watch?v=AkP3zuDaoS8
Sfat: cand montezi partea de sus la loc pe maner, pune incarcatorul in locasul lui ca sa tina "hammer-ul" in pozitia corecta. Apoi, cand montezi parghia aia cu arc care tine teava impreuna cu manerul, scoti incarcatorul in momentul cand impingi parghia in locasul de pe maner.
Vezi ca acolo e un fel de ..."limba" de aluminiu care trebuie sa intre intr-o fanta a parghiei de care vorbeam, - nu stiu cum sa-ti explic mai bine.....

11 octombrie 2013 la 03:59
Anonim spunea...

Gata..rezolvat....cred ca a intrat ceva scame in canalul unde intra teava interna..nush sigur dar l-am desfacut, l-am facut la loc si acu merge bine atat ca se vede un pic de frecare pe partea de sus a tevii interne asa ca si cand se freaca 2 obiecte metalice ....mici zgarieturi....nu am gasit inca rezolvare la asta dar macar bine ca merge acum. In rest cu lubrifierea excesiva, ce sa zic...neindicat..parca tii acu o bucata de slanina in mana..curge silicon prin maner,pe la tragaci,pe la siguranta ...:\

11 octombrie 2013 la 06:05
Anonim spunea...

super pistol! face zob borcane de sticla de 400 grame de la distanta de 6-7 metri cu bile de 0,36 si gaz walther! recomand pentru tir sportiv si plinking!

16 octombrie 2013 la 02:26

Un sfat pentru utilizatorii de pistol MK1 : daca pistolul s-a uzat in urma unei indelungi folosiri (mii si mii de bile trase) veti vedea ca percutorul (hammer-ul interior) a capatat un fel de bavura care reduce puterea pistolului.... puteti sa restabiliti performantele initiale foarte usor! Stiti betisoarele acelea de plastic cu vata la capete, pentru curatat in urechi? Ei bine, tubul acela subtirel al batului e ideal. Largiti un pic la un capat cu varful unei forfecute, apoi infigeti tubul pe cuiul percutor, peste uzura aia de care vorbeam> Fixati bine prin rasucire si impingere usoara, apoi taiati cu forfecuta surplusul betisorului atat cat sa ramana doar putin peste marginea bavurii hammerului, in asa fel incat sa restabiliti de fapt lungimea initiala a acestuia. E foarte simplu! Am testat apoi pistolul cu bile de 0,20 si "cronograful saracului": gaureste lejer fundul cutiei de Cola chiar de la un metru, nu numai de la 2 cm cum ar trebui, - ceea ce ma face sa cred ca are mai mult de 450-460 fps deci undeva la 2 Jouli iar asta la o temperatura de 20 grade doar. Deci pistolul functioneaza iar in parametrii initiali. Succes la .... "upgrade"!

23 octombrie 2013 la 03:41
Szabi spunea...

Buna, am achizitionat in sfarsit si eu un STTi Tactical Pistol MK1, dupa atatea lucruri bune/exceptionale citite pe "n" bloguri, am ramas total dezamagit. Primul tragea aiurea, adica prin toate directiile numai in tinta nu, de la 10m, dupa care de la 3 m nu nimeream un cerc de 4 cm diametru,....,mai am arme de airsoft spring si cu ele nimeresc fara probleme de la aceasta distanta,...,dupa care am observat ca scapa gaz. M-am dus inapoi, dupa lungi discutii arma a fost schimbata, acum trage grupat la 3 m, insa trage in jos si spre dreapta, diferenta sus-jos reglez din hop-up, dar cu diferenta st-drp cum ramane? partea buna ca incarcatorul nu scapa gaz...inca!
Ce m-a socat de-a dreptul este, ca tipul de la magazin a zis ca aceste arme nu sunt deloc precise...ca singurele pistoale precise ar fi cele cu blow-back.
Daca o sa am timp, mai joc un pic la Hop-up sa vad daca se rezolva problema. Trag cu bile de .20g (am surplus), insa la 3 m nu ar trebui sa conteze.
Voi ce ziceti?

13 noiembrie 2013 la 10:58
Anonim spunea...

Pentru Szabi: Diferenta stanga-dreapta se regleaza din mecanismul inaltatorului. Vezi ca are un surubel in lateralul pistolului. Rotesti cate putin pana curectezi linia de ochire. La 10 metri ar trebui sa poti grupa loviturile intr-un cerc cu diametrul de 6-7 cm daca tii mana nemiscata si pastrezi linia de ochire cand apesi pe tragaci.
Succes si spune-ne cum ai rezolvat problema!

13 noiembrie 2013 la 20:07
Anonim spunea...

Daca trage in jos, ridici hop-upul, dau compensezi lasand in jos inaltatorul astfel ca sa ridici teava. Daca trage spre dreapta reglezi tot de la inaltator din surubul lateral. Misti catarea spre stanga si verifici tragand cateva focuri . La distante mici de 5=6 metri nu conteaza greutatea bilelor dar e bine sa folosesti bile mai grele asa cum s-a zis si pe aici. Cad folosesti bile de 0,36 sau mai grele nici nu-ti mai trebuie efectul de hop-up si reglezi inaltimea tragerii (sus-jos) doar din inaltator daca e cazul.

13 noiembrie 2013 la 21:03
Szabi spunea...

Multumesc pentru sfaturi !
Aseara m-am uitat mai atent la inaltator, am observat si eu acele surubele. Sper sa reusesc sa reglez de acolo. Incerc astazi sa fac cateva probe. O sa trec neaparat pe bile mai grele dupa ce termin cele de .20g.
Va multumesc inca o data si revin!

13 noiembrie 2013 la 22:57
Szabi spunea...

Buna, am reusit sa reglez in sfarsit.Inaltatorul trebuia sa dau maxim stanga si sa ridic putin, am reglat si din Hop-up, m-a luat cam 6 incarcatoare, dar acum sunt fericit. Am testat la 4 m, si lovesc intr-un cerc de 3 cm fara probleme. Acum nu mai ramane altceva decat sa exersez mai mult si sa trec pe bile .30g...Daca este cineva din Cluj si are chef de TIR sa ma anunte! Multumesc pentru sfaturi! Szabi.

15 noiembrie 2013 la 10:09
Anonim spunea...

Pentru Szabi: Vezi ca mai e o "smecherie" la pistolul asta. Daca misti usurel de teava s-ar putea sa constati ca are un mic joc... din fabrica teava nu vine bine stransa. Daca ai un imbus mic (cel cu care reglezi hop-upul) il folosesti la strangerea usoara a tevii. Locasul unde intra imbusul e exact sub teava. Strangi usor si ai sa vezi ca jocul acela dispare. ti-am semnalat problema asta pentru ca mi se pare curios sa trebuiasca sa ridici inaltatorul daca ai folosit pistolul la o distanta asa de mica... ma gandesc ca trage putin in jos tocmai din jocul pe care il are teava. De obicei, acest pistol are tendinta sa ridice bilele usoare, nu sa traga in jos, de aia zic. Eu folosesc bile de 0,36 grame, hop-upul la minim si inaltatorul la minim cand trag la tinte aflate pana la 10 metri. Abia daca trag la 15 metri e nevoie sa ridic putin inaltatorul. SUCCES!

17 noiembrie 2013 la 03:38
Szabi spunea...

Salut, mersi de sfat,..., la mine este stransa teava si nu misca deloc. Oricum este ciudat ceva la arma asta, dar acum am reusit sa reglez pe bile de .20g. Cand o sa trec la bile de .30g sunt sigur ca o sa incep din nou reglatul pistolului de la cap la coada.

17 noiembrie 2013 la 05:53
Neacsu Nicolae spunea...

Am pistolul de o saptamana si sunt foarte multumit de el. L-am reglat citind sfaturile de aici si folosesc gaz Walter si bile de 0,36 grame si pot sa spun ca sunt uimit de ce precizie are. Am reusit sa dobor si varbii in trei cazuri in curte de la distanta de 8 metri fix masurati. E excelent la tir sportiv mi-am descarcat tinte de aici de pe blog si trag la 10 metri si le bag aproape pe toate in bullseye! Am si un pistol cu arc dar ala nu e la fel de precis nu ma mai satur tragand cu Rugerul asta! Si nu v-o spune un pustan ci unul ca mine care am 40 de ani si am facut armata! Abia astept sa strang bani si sa imi iau si carabina MK1.

22 decembrie 2013 la 02:04
Anonim spunea...

Uitati acest link si vedeti cum se poate creste puterea de la 2 Jouli la aproximativ 3,3 Jouli la pistol! se scoate dispozitivul din manerul pistolului, se desface pinul care tine arcul.... vedeti ca arcul are in cap o biluta de otel. Mai puneti una! asta e tot.
https://www.youtube.com/watch?v=HYvsFJG78f4

11 februarie 2014 la 12:17
Ruger MK1 spunea...

da. am incercat upgrade despre care e vorba acolo. am scos parghia aia cu arc din manerul pistolului si cu o surubelnita subtire am scos foarte greu pinul ala care tine arcul respectiv. vreau sa va spun ca iese foarte greu! am incercat sa mai pun o bila de 6 mm in fundul arcului ca sa-i cresc puterea cum arata in filmul ala dar nu mai puteam sa pun toate cele la loc din cauza ca nu puteam sa comprim arcul la loc in locasul ala! m-am chinuit vreo ora si am renuntat. am optat pentru a lungii arcul un pic tragand de el cu putere. am montat totul la loc si se observa o crestere a puterii dar nu foarte mare. oricum este un pistol bun puternic si precis. BAFTA LA UPGRADE poate voi puteti mai mult ca mine.

12 februarie 2014 la 01:53
Anonim spunea...

revin tot eu. azi am instalat aplicatia Chrono Connect Mobile pe telefon si am facut setarile necesare. am masurat de cateva zeci de ori puterea si viteza pistolului Ruger MK1 cu bile de 0.36 grame si are undeva intre 2.4 jouli cel mai mult si 1.6 jouli cel mai putin. adica cel mai mult 114 m/s si cel mai putin 94 m/s. eu zic ca e super-ok!

13 februarie 2014 la 06:00
Anonim spunea...

Anonim 13 febr. Multumiri pentru informatia cu aplicatia Chrono. Este excelenta si sunt multumit de acuratetea ei, de mult caut asa ceva.

3 martie 2014 la 11:12
Anonim spunea...

Am pus pistolul MK1 pe un cronograf real nu alte chestii improvizate.Cu bile de 0,36 cele mai multe masuratori au dat valori de 1,2 pana la 1,4 Jouli cu gaz Walther la o temeperatura de +20 grade. Viteze la iesirea pe teava (cu bile de 0,36) cuprinse intre 81m/s si pana la 88 m/s. De cateva ori puterea masurata a fost pe la 1,6 Jouli. Dealtfel producatorul specifica pe net o putere de 1,3 J. Este suficient pentru tir airsoft la distante de 10 metri. Nu incercati modificarile date pe net cu lungirea arcului sau cu biluta pusa sub arcul parghiei de la maner.... e pierdere de vreme si de nervi. In plus, chiar daca pe moment obtineti o marire a puterii, se uzeaza prematur cuiul percutor! Pistolul e bun asa cum este!

28 iunie 2014 la 18:32
Anonim spunea...

media e de 107,7 m/s cu bile de 0,36. sa va explic:am devenit si eu interesat de aceasta replica si va spun ca de cand o am de un an sunt fff multumit de ea. am facut rost de un crono de la un prieten si am repetat testele cu gaz WALTHER si cu bile negre de o,36 grame. am incalzit incarcatoarele (am 3) la cuptor electric timp de 2 minute la 100 grade si am facut testul. cea mai mica valoare masurata a fost de 81 m/s. cea mai mare de 125 m/s ! foarte multe masuratori au fost pe la 110 m/s si media tuturor incercarilor a fost de 107, 76 m/s deci 354,47 FPS cu o putere medie de 2,09 Jouli si un range teoretic de 48,66 metri distanta de tragere. este un pistol excelent si foarte bun la tir sportiv. la distante de 8-10 metri se pot obtine grupaje ce se incadreaza in 4-5 cm !!!! felicitari pentru blog! salut.

21 august 2014 la 03:07

Trimiteți un comentariu